مدیریت تنظیمات کولر گازی با کمک ریموت کنترل قابل اجرا می‌باشد. شما می‌توانید با کمک ریموت کنترل به شکل قابل توجهی از مصرف انرژی صرفه جویی نمایید. در این صفحه از خدمات آنلاین استاده قصد داریم به آموزش کامل استفاده از ریموت کولر گازی اجنرال و کولر گازی جنرال طرح لبخند بپردازیم. با ما همراه باشید. توجه داشته باشید در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی در استاده می‌توانید با شماره‌های موجود در صفحه تماس بگیرید.

لیست تعمیرکاران کولرگازی در تهران

دفترچه راهنمای کولر گازی اجنرال و جنرال حاوی نکاتی بسیار مهم و ارزشمند در خصوص چگونگی نصب و راه اندازی، نحوه‌ استفاده، نظافت و شستشو، حفاظت و نگهداری از دستگاه و… می‌باشد. شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به این دفترچه، همانند یک مصرف کننده‌ حرفه‌ای، به بهترین شکل از دستگاه خود استفاده کنید. در نهایت می‌توانید احتمال آسیب‌ دیدن دستگاه خود را به حداقل برسانید.

راهنمای استفاده از ریموت کولر گازی

راهنمای استفاده از ریموت کولر گازی اجنرال و جنرال با طرح لبخند حاوی اطلاعات آموزشی بسیار ارزشمندی است. با کمک آنها می‌توانید علاوه بر استفاده‌ صحیح و اصولی از دستگاه، طول عمر آن را نیز افزایش دهید.

در حال حاضر کولرهای گازی متعددی با برندها و شرکت‌های تولیدی گوناگون در بازار عرضه شده‌اند. گفتنی است کلیات راهنمای استفاده از کلیدهای ریموت کولرهای گازی با برندهای متفاوت یکسان می‌باشد. تنها امکان دارد در نام برخی کلمات نوشته شده بر ریموت دستگاه شاهد تفاوت‌های جزئی باشیم. این در حالی می‌باشد که هرکدام از آنها عملکرد یکسانی دارند.

جهت اقدام برای کنترل کولر گازی با موبایل [ سامسونگ – هایسنس – جنرال – ال جی] روی آن کلیک کنید.

راهنمای استفاده از کولر گازی می‌تواند تا حدودی به صورت عمومی استفاده شود. به طوری که شما با یادگیری کامل راهنمای استفاده از کولر گازی یکی از برندها، قادر خواهید بود گزینه‌های ریموت کنترل دستگاه خود را به خوبی بشناسید و به درستی استفاده نمایید.

راهنمای استفاده از ریموت کولر گازی اجنرال

راهنمای استفاده از ریموت انواع کولر گازی جنرال، اجنرال و سایر مدل‌ها عمدتا شامل گزینه‌ها و کلیدهای زیر می‌باشند. این موارد عبارت هستند از:

دکمه روشن/خاموش یا Turn off/on

از نام این دکمه مشخص است، جهت روشن و خاموش کردن دستگاه کاربرد دارد. خوب است بدانید در صورتی که کولر گازی خاموش باشد، با فشردن این دستگاه دقیقا با همان تنظیماتی که قبل از خاموش شدن داشته است، مجددا روشن می‌شود.

دکمه‌ انتخاب حالت کاری دستگاه یا Operation Mode Selection

یکی از پرکارترین گزینه‌های ریموت کنترل Operation Mode Selection می‌باشد که هر بار با لمس این دکمه، یکی از 5 حالت پیش فرض کولر گازی جنرال یا اجنرال، انتخاب می‌شود. شایان ذکر می‌باشد هر کدام از این 5 حالت، آیکون و شکل مخصوص به خود را دارند که پس از انتخابشان آیکون مخصوص بر صفحه‌ نمایشگر دستگاه نمایش داده خواهد شد.

حالت Fan

هنگام فصول سرد و بهاری که دمای هوا مطلوب است از Fan استفاده می‌شود. در این شرایط موتور کولر گازی یا کندانسور دستگاه کاملا از کار می‌افتد و غیر فعال می‌شود و فقط فن داخلی فعالیت خواهد داشت که صرفا هوا را صرفا جا به جا می‌کند.

حالت Cool

هنگام فصول گرم و تابستانی از حالت Cool استفاده می‌شود و عملکرد سرمایشی دارد. عموما آیکون این حالت در دستگاه‌های متفاوت به صورت دانه‌ برف نمایش داده می‌شود. علت کم و زیاد شدن باد کولر گازی را در این صفحه بخوانید.

حالت Heat

هنگام فصول سرد و زمستانی از حالت Heat ریموت کولر گازی استفاده می‌شود و عملکرد گرمایشی دارد.

حالت Auto

با انتخاب این گزینه برروی ریموت، کولر گازی دمای مورد نظر شما را در هر شرایطی حفظ خواهد کرد. 10 علت اصلی خاموش و روشن شدن کولر گازی را در این صفحه از استاده مگ بخوانید.

حالت Dry

در شهرهای شمالی که آب و هوای شرجی، معتدل و مرطوب دارند، حالت Dry یا حالت خشک برروی ریموت کولر گازی کاربرد و محبوبیت قابل توجهی دارد. درواقع با انتخاب این گزینه، دستگاه رطوبت محیط را می‌گیرد و هوای خروجی از دستگاه خشک خواهد بود.

البته لازم به ذکر می‌باشد هنگام استفاده از حالت Dry، فن داخلی دستگاه عملکرد خود را بسیار کند انجام می‌دهد. علت کار نکردن فن کولر گازی چیست؟

دکمه‌ تنظیم درجه حرارت اتاق یا Room Temperature Setting

با کمک دکمه‌ تنظیم درجه حرارت اتاق یا Room Temperature Setting شما می‌توانید با بالا و پایین بردن دما، دمای باد خروجی از کولر گازی را تنظیم و دمای مورد نظر خود را اعمال نمایید. با توجه به نظر کارشناسان توصیه‌ ما به شما عزیزان این است که دمای محیط را حدودا بین 22 الی 25 درجه تنظیم فرمایید.

دکمه‌ انتخاب سرعت فن یا Indoor Fan Speed Selector

برای کولرهای گازی جنرال و اوجنرال 4 سرعت متفاوت برای فن یا پنکه‌ دستگاه طراحی شده است: کم، متوسط، زیاد و نامنظم. حالت نامنظم مشابه مناطق کوهستانی است که باد به صورت نامنظم می‌وزد که روی ریموت می‌توانید آن را تنظیم نمایید.

دکمه‌ حداکثر قدرت یا Turbo

با کمک این دکمه حالت Turbo فعال یا غیرفعال می‌شود. با انتخاب گزینه‌ی Turbo، موتور کولر گازی با نهایت قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محیط اطراف را خنک یا گرم خواهد کرد. معمولا توصیه می‌شود از گزینه‌ Turbo به صورت طولانی مدت استفاده نشود.

نحوه تشخیص کمبود گاز کولر گازی(اسپیلت) را در این صفحه از “استاده” مطالعه کنید.

دکمه‌ Swing

با کمک دکمه‌ Swing امکان تغییر جهت و حرکت دمپره‌ها فراهم می‌شود. به عبارتی دیگر دکمه‌ Swing بر روی ریموت کولر گازی می‌تواند جهت پره‌های دستگاه که روی جهت حرکت باد تاثیرگذار هستند را تغییر دهد و یا این نوع حرکت بالا و پایین یا افقی و عمودی پره‌های دستگاه را فعال یا غیرفعال نماید.

دکمه‌ تنظیم زمان سنج یا Timer Setting

همانطور که از نام این دکمه مشخص است، شما با انتخاب این گزینه ار روی ریموت، زمان روشن و خاموش شدن کولر گازی را از قبل برنامه ریزی و تنظیم نمایید. همچنین دکمه‌ Time Setting به شکل قابل توجهی در بهینه سازی انرژی تاثیرگذار می‌باشد. قیمت شارژ گاز کولر گازی را بخوانید.

دکمه‌ تنظیم یا توقف ساعت زمان سنج یا Timer Set/ Cancel

در زمانی که قصد دارید ساعت زمان سنج را تنظیم و یا متوقف نمایید، این گزینه کمک کننده خواهد بود.

دکمه‌ خاموش شدن اتوماتیک یا Sleep Mode Auto

با کمک دکمه Sleep Mode Auto کولر گازی به‌طور کاملا اتومات در زمانی که مشخص کرده اید، خاموش می‌شود.

دکمه‌ جریان هوا یا Air Circulation Button

درصورت انتخاب این گزینه، کولر گازی بدون انجام هیچگونه فعالیت سرمایشی یا گرمایشی، جریان هوا را برقرار خواهد کرد. چرا کولر گازی باد خنک نمی‌زند؟

دکمه‌ کنترل درجه حرارت اتاق یا Room Temperature Checking

این دکمه برای چک کردن دمای فعلی اتاق طراحی شده است.

دکمه‌ فیلتر پلاسما یا Plasma کولر گازی اجنرال

با انتخاب این گزینه می‌توانید نسبت به فعال یا غیر فعال نمودن فیلتر پلاسمای کولر گازی خود اقدام فرمایید. هنگام فعال بودن گزینه‌ی plasma، کولر گازی ذرات معلقی که همراه هوا وارد کولر گازی شده است را حذف و هوای ورودی را از میکروب‌ها تصفیه می‌نماید.

دکمه‌ تنظیم مجدد یا Reset کولر گازی اجنرال

درصورت انتخاب این دکمه تمامی تنظیمات اعمال شده توسط کاربر ریست خواهد شد و به حالت اولیه باز می‌گردد. معمولا قبل از تنظیم ساعت، بعد از تعویض باتری‌ها و یا هنگامی که کاربر در تنظیمات کولر گازی دچار اشتباهی شده باشد، از دکمه‌ Reset استفاده می‌شود.

دکمه‌ کنترل جهت وزش افقی یا Horizontal Air Flow Direction Control

این دکمه جهت تنظیم وزش باد در جهت افقی کاربرد دارد؛ اما توجه داشته باشید تمامی برندها مجهز به این گزینه نمی‌باشند.

نکته: ریموت‌ کولر گازی به صورت کاملا اختصاصی با برند و مدل کولر گازی کار می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌شود نسبت به نگهداری و حافظت از ریموت دستگاه نهایت دقت و توجه را داشته باشید. درصورت خرابی یا آسیب دیدگی، تعمیر و یا انتخاب جایگزین برای ریموت قبلی بسیار پرهزینه خواهد بود.

دانلود دفترچه راهنمای کولر گازی اجنرال

علاوه بر توضیحات کلی که در خصوص راهنمای استفاده از ریموت کولر گازی داده شد، شما عزیزان می‌توانید از طریق فایل موجود در زیر به دانلود دفترچه راهنمای کولر گازی اجنرال اقدام نمایید.

دانلود دفترچه راهنمای کولر گازی جنرال طرح لبخند

شما عزیزان می‌توانید از طریق این لینک نسبت به دانلود دفترچه راهنمای کولر گازی جنرال طرح لبخند اقدام نمایید.

طبقه بندی شده در