در اثر عوامل مختلف، ممکن است قطعات مختلف یخچال هیمالیا آسیب ببینند و یا عمکلرد قطعات به درستی صورت نگیرد و در این صورت با یک سری کد خطا مواجه می‌شوید که هر یک دلیل مشخص و راه حلی برای برطرف شدن دارند. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم تا در صورت مواجه شدن با آن‌ها به تعمیر یخچال خود بپردازید. ابتدا جدولی از برخی از این ارورها را مشاهده می‌کنید:

نوع ارور یخچال هیمالیادلیل ارور یخچال هیمالیا
ارور HFT در یخچال هیمالیاایراد در برد HFT
خطا Al در یخچال هیمالیاگرم بودن دمای یخچال فریزر
خطا H2 در یخچال هیمالیاایراد در هیتر یا برد
ارور DF در یخچال هیمالیاسیستم برفک زدایی
ارور F2 در یخچال هیمالیاایراد در سنسورها
خطا C1 در یخچال هیمالیاخرابی کمپرسور
خطا F1 در یخچال هیمالیاایراد در حسگر دمای فریزر

ارور HFT در یخچال هیمالیا

اگر با این ارور یخچال هیمالیا مواجه شدید، بدانید که این خطا مربوط به برد HFT است و باید برای تعمیر آن اقدام کنید. البته گاهی تعمیر کار ساز نیست و به همین دلیل تعمیرکار قطعه را تعویض می‌کند. دقت کنید باتوجه به اهمیت برد و همچنین تعمیر آن، حتما از تکنسین ماهر جهت تعمیر یخچال فریزر هیمالیا کمک بگیرید. استاده می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

خطا Al یخچال هیمالیا

چیزی که باید درباره این ارور یخچال هیمالیا بدانید، این است که این کد خطا صرفا نشان دهنده این است که دما بالاتر از حد نرمال است، اما دلیل آن مشخص نیست و این بالا بودن دما می‌تواند به دلیل اختلال در قطعات مختلف باشد و باید به صورت دقیق عیب یابی و رفع عیب شود. برای بررسی علت بالا رفتن دما از تکنسین ماهر کمک بگیرید. چرا یخچال خنک نمی‌شود؟ برای مشاهده 12 علت مهم خنک نکردن یخچال فریزر کلیک کنید!

رفع ارور یخچال فریزر پارس [H1 – EF – AF – FF] را مطالعه نمایید.

ارور H2 در یخچال هیمالیا

این خطا یخچال هیمالیا می‌تواند دو عامل داشته باشد:

  1. خرابی هیتر سینی یخچال
  2. خرابی برد یخچال

اگر در صورت بررسی، متوجه خرابی هیتر سینی شدید، این قطعه باید تعویض شود. اما اگر مشکل از آن نبود، برد باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض شود. این مراحل به مهارت بالا نیاز دازد، پس از تکنسین ماهر در این زمین کمک بگیرید.

دلیل روشن نشدن یخچال هیمالیا چیست؟

خطا DF در یخچال هیمالیا

این کد خطا نشان دهنده بروز مشکل نیست. بلکه صرفا نشان می‌دهد که برفک زدایی به صورت خودکار آغاز شده است. همانطور که می‌دانید برفک زدایی هر چند ساعت یک بار انجام می‌شود و بهتر است هنگام این فرآیند، درب فریزر و یخچال حدالامکان کم باز و بسته شود. برفک زدن بیش از حد اوپراتور یخچال چه مشکلاتی را در پی دارد؟

خطا F2 یخچال هیمالیا

این کد خطا یخچال هیمالیا نشان دهنده این است که سنسور کابین خراب است. برای بررسی، باید مقدار مقاومت سنسور اندازه گیری شود تا متوجه عیب آن شد. اگر عیب یابی صورت گرفت و معلوم شد نیاز به تعویض دارد، توسط تکنسین ماهر تعویض انجام شود.

خطا C1 یخچال هیمالیا

این خطا یخچال هیمالیا به معنای خرابی کمپرسور است که اگر برای برطرف کردن عیب زود اقدام نکنید، ممکن است آسیب جدی‌تری به دستگاه وارد شود. بنابراین پس از دیدن این خطا جریان برق را قطع کنید و با کارشناسان استاده تماس بگیرید.

خطا F1 یخچال هیمالیا

اگر با این خطا مواجه شدید، بدانید خرابی سنسسور دما واقع در کمپرسور رخ داده است و باید این مورد توسط تعمیر کار بررسی و رفع شود. اگر مهارت کافی برای این کار ندارید با کارشناسان معرفی شده در استاده تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

طبقه بندی شده در