در این صفحه از “استاده” به خدمات چاپ جعبه لمینتی و چاپ جعبه کفش و همچنین هزینه مورد نیاز آن می‌پردازیم تا با اطلاعات بیشتری به چاپ جعبه مورد نظر خود بپردازید.  

چاپ جعبه و بسته‌بندی جذاب محصولات، یکی از عوامل مهمی است که باعث می‌شود نظر مشتریان به محصول مورد نظر جلب شود. یکی از مهم‌ترین دلایل چاپ جعبه برای محصولات این است که محصولات از ضربه خوردن یا عوامل محیطی مانند باد و باران در امان بمانند. همچنین امروزه بسیاری از شرکت‌های موفق با استفاده از چاپ جعبه به برندسازی و تبلیغ محصول خود می‌پردازند. بدین صورت که نام تجاری شرکت خود را روی جعبه محصول چاپ کرده و مشتری هنگام باز کردن جعبه، نام شرکت را مشاهده کرده و در نتیجه در ذهن او حک خواهد شد.

سایر خدمات مرتبط با این حوزه در استاده:

خدمات چاپ جعبه

چاپ جعبه خدمات گوناگونی دارد که برخی از مهم‌ترین آنها به صورت زیر می‌باشند:

  • پذیرش سفارش‌ها
  • خدمات چاپ با درخواست خود مشتری [تک، دو، سه و چهار رنگ در ابعاد دلخواه]
  • انواع چاپ در مدل‌ها، جنس‌ها و افکت‌های پوششی متفاوت
  • انجام کارهای چاپ و بسته‌بندی
  • انجام سایر خدمات مربوط به بسته‌بندی از قبیل انجام منگنه و جعبه چسبانی، لمینت، سیلک و دایکات برای سفارش‌ها
  • ارائه گارانتی
  • استفاده از روکش‌های یووی سلیندری، سلفون براق، سلفون مات و… با توجه به نوع جعبه مورد نظر شما

چاپ جعبه لمینتی

جعبه‌های لمینتی برای محصولاتی مناسب می‌باشند که وزن بالایی دارند تا در هنگام جابه‌جایی محصولات از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری شود. همچنین این نوع جعبه‌ها از زیبایی خاصی برخوردار می‌باشند. برای خدمات لمینتی دو مقوا را به یکدیگر می‌چسبانند تا استحکام جعبه افزایش یافته تا بتواند وزن زیاد محصولات و فشارهای داخلی و خارجی را تحمل کند.

  انتخاب نوع لمینت به عوامل مختلفی از جمله وزن محصول مورد نظر و شدت محافظت آن بستگی دارد. جعبه‌های لمینتی انواع گوناگونی دارند که از جمله آنها می‌توان به ای‌فلوت، بی‌فلوت، سی‌فلوت، سه لایه و پنج لایه اشاره نمود که هر کدام از آنها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در چاپ طرح یا اطلاعات روی جعبه لمینتی هیچ گونه محدودیتی در نوع طراحی وجود ندارد.

قیمت چاپ کارتن لمینتی، بسته بندی، مقوایی، پستی را در این صفحه از استاده مشاهده کنید.

مزایای چاپ جعبه لمینتی

در حقیقت چاپ لمینت موجب می‌شود که رنگ‌ها، شفافیت خاصی را داشته باشند. همچنین یکی از مزایای آن نسبت به سایر جعبه‌های معمولی این است که این نوع جعبه‌ها، کیفیت بالایی دارند؛ چرا که در فرآیند چاپ روی جعبه‌های معمولی، چاپ کردن با استفاده از ماشین فلکسو و مستقیما روی ورق جعبه‌ها انجام می‌شود، در حالی که فرآیند لمینتی با استفاده از ماشین افست بوده و طرح مورد نظر شما روی مقوا چاپ می‌شود. این امر سبب می‌شود سطح چاپ (مقوا) شفافیت خاصی را داشته باشد و در نتیجه کیفیت چاپ نیز بالاتر خواهد رفت. 

مزایای چاپ جعبه لمینتی

چاپ جعبه کفش

یکی دیگر از انواع جعبه‌ها، چاپ جعبه کفش است که علاوه بر زیبایی و نشان دادن برند مورد نظر، کفش را از آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. یکی از مواردی که هنگام تولید اهمیت زیادی دارد، چاپ جعبه کفش است که ارتباط موثری را بین مشتری و شما ایجاد می‌کند.

برای این نوع چاپ، باید به جنس دقت کنید. معمولا بیشتر جعبه‌های کفش از جنس مقوا هستند که باید روی آنها، طرح  یا اطلاعات مورد نظر خود را چاپ نمایید.

یکی دیگر از مواردی که باید آن را در نظر بگیرید، این است که بهتر است خدمات چاپ با سن افراد متناسب باشد. برای مثال برای کودکان، از نوع فانتزی به‌کار بگیرید و برای چاپ جعبه کفش نیز از رنگ‌های شاد و زیبا استفاده نمایید. همچنین برای کفش‌های مردانه از انواع مدل لوکس استفاده کنید و رنگ‌های سنگین را به کار بگیرید. گفتنی است برخی از افراد برای شیک و زیبا جلوه دادن کفش‌های خود، رنگ کفش را با رنگ بسته بندی جعبه هماهنگ در نظر می‌گیرند.

هزینه چاپ جعبه

هزینه چاپ جعبه با توجه به عوامل مختلفی، متغیر می‌باشد که برخی از مهم‌ترین آنها به صورت زیر هستند:

  • نوع جعبه‌ای که قرار است چاپ روی آن انجام شود.
  • تکنولوژی استفاده شده
  • تیراژ سفارش
  • ابعاد جعبه مورد نظر
  • جنس مقوای استفاده شده برای ساخت جعبه
  • هزینه می‌تواند به طرح یا اطلاعات مورد نظر شما بستگی داشته باشد که روی جعبه چاپ می‌گردد.
  • نوع چاپ مانند چاپ دیجیتال، چاپ افست
  • .هر چقدر که ابعاد چاپی بزرگتر باشند، به زمان بیشتر، مواد اولیه بیشتر و… نیاز است. در نتیجه هزینه چاپ نیز افزایش خواهد یافت
  • مقدار زمان و تعداد مراحل چاپ بر هزینه دستمزد، تاثیر می‌گذارد. در واقع هر چه قدر که انجام خدمات به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، طبعا هزینه چاپ نیز بالاتر خواهد شد.
هزینه چاپ جعبه

جعبه لمینتی چیست؟

جعبه لمینتی یکی از انواع جعبه‌هاست و برای محصولاتی که وزن نسبتا بالایی دارند، کاربرد دارد. در این صورت طرح مورد نظر روی مقوا چاپ شده و سپس آن را روی ورق‌های شبکه‌ای (سه لایه و پنج لایه) لمینت کرده تا کارتونی با دوام بالا و مستحکم تولید شود. بسته‌بندی لمینتی برای موارد مختلفی مانند بسته‌بندی مواد غذایی، بسته‌بندی کالاهای مصرفی، بسته‌بندی میوه و سبزی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حقیقت نوع لمینتی یک بسته‌بندی ترکیب شده می‌باشد که کارتن آن، بسیار محکم بوده و همچنین دارای چاپ گرافیکی بالا نیز می‌باشد. بنابراین جعبه لمینتی از محبوب‌ترین جعبه‌های بسته‌بندی به شمار می‌آید.

نتیجه گیری  

چاپ جعبه یکی از قابل توجه‌ترین مراحل تولید محصولات است که نقش بسیار موثری در فروش محصولات دارد؛ به طوری که اگر چاپ جعبه مورد نظر با کیفیت و جذاب باشد باعث جلب نظر مشتری و در نتیجه، افزایش فروش محصولات خواهد شد. در این راستا با ما در مجموعه “استاده” همراه باشید.

طبقه بندی شده در

با برچسب در